Reacties
Reacties 601 - 650 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Caroline | Hey Joop Ik ben net klaar met werken en als eerst… | 12 mei '12 |
| Robert van Bambost | Hi ome Joop, Balen van die heup! Nu maar hopen dat… | 12 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, erg jammer dat je heup begint op te spelen,… | 12 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Ha Jopiejoooo, daar ben je weer met een verslag. Het… | 12 mei '12 |
| Jonny Hemelsoet | STEUN. Hoi Joop, zowiezo al een geweldig doorzettingsvermogen.… | 12 mei '12 |
| Bennie Vermandel | Beste Joop, Ik Heb jouw tocht door Frankrijk tot nu… | 12 mei '12 |
| Lucie en John | Joop Balen met die heup ,ik weet wat het is. Doe rustig… | 12 mei '12 |
| Lex en corrie | Ha die Joop, verstand zegeviert altijd. Goed dat je… | 12 mei '12 |
| Wilma van Bambost | Hey ome Joop, Doe rustig aan hoor. Geniet van je wandelschoenloze… | 12 mei '12 |
| Hanny Jansen | sterkte! ik hoop dat de rust je (heup) goed doet! | 12 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Hallo Joop, Net Jordy aan de telefoon gehad en gehoord… | 12 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, door omstandigheden hier een verlate reactie.… | 12 mei '12 |
| Nelly | Hi Joop Vandaag van Eguzon naar Saint Germain Beaupre… | 11 mei '12 |
| rolanda adri | Hallo Joop. we zien dat je al een heel eind onderweg… | 11 mei '12 |
| Carla Vermeend | Hallo Joop, wat leuk om je belevenissen samen met… | 11 mei '12 |
| Lex en corrie | He Joop! Ik dacht dat ik eigenwijs kon zijn, maar… | 11 mei '12 |
| Remi | Ha die joop De km gaan aan je neus voorbij maar denk… | 11 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Hoi Joop, Wat jammer nou van je heup en ook de verkeerde… | 11 mei '12 |
| Fam. Sijnesael | Hoi ome Joop, Allereerst bedankt voor de felicitatie… | 10 mei '12 |
| Christa en co | Helaba oompie, We hebben je toch gezegd dat als je… | 10 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Hallo Joop dat was weer een mooi lang verhaal met… | 10 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Zo te lezen heb je er weer een leuke… | 9 mei '12 |
| Mandy | He pap, ik krijg steeds meer bewondering voor je....!!… | 9 mei '12 |
| Sacha | he joop, met ver en zeker bewondering lees ik alle… | 9 mei '12 |
| Caroline | ha die Joopie Hier weer een bericht je van mij. Ik… | 9 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, het lijkt wel op de gastvrijheid bij moeder… | 9 mei '12 |
| Lucie en John | Hoi Fransoos Wij zijn weer thuis met onze sleurhut… | 9 mei '12 |
| Bernard Willems | Dag Joop, Ik had een boel in te halen. Ik heb je blog… | 9 mei '12 |
| Rudy en Georgette | Hoi Joop, We volgen je op de voet en vinden je verhalen… | 8 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, allereerst dank voor je antwoord over… | 8 mei '12 |
| Lex en corrie | Jopieo, door al dat gepraat in het frans en met handen… | 8 mei '12 |
| Mandy | Gelukkig geen last van jeuk, want lopen en krabben… | 8 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Wat een geluk voor je dat je niet vol… | 8 mei '12 |
| Willy v/d Bergen | hoi Joop, Ik geniet elke dag weer van je mooie verhalen,… | 8 mei '12 |
| Maurice Kindt | Joop "Soms is een weg belangrijker dan het doel."… | 8 mei '12 |
| Mandy | He paps, geweldig om te lezen dat het je goed gaat.… | 7 mei '12 |
| Hanneke Bronwasser | Hoi Joop, Leuk om je reisverslag weer te lezen. Even… | 7 mei '12 |
| Frank puylaert | Vezelay claimt, dat dààr de overgang van Romaans(e… | 7 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | We blijven je steunen Joop ook al val je in herhaling,… | 7 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, een paar dagen geen tijd om te reageren.… | 7 mei '12 |
| Natascha (zus van angelique) | hoi joop, iedere keer weer leuk om je verhalen te… | 7 mei '12 |
| Lex en corrie | Ha die Joop, weer even een reactie uit Weert waar… | 7 mei '12 |
| Fam. Sijnesael | Hey ome Joop, Serieuze verslagen weer. Leuk hoor.… | 7 mei '12 |
| Maurice Kindt | Joop Ik zie nu pas aan welke grote Stap je begonnen… | 7 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Nee Frank, helemaal mis ;-) Joop heeft 2 verslagen… | 6 mei '12 |
| Frank puylaert | ...zo weinig reacties op zo veel leuk nieuws. 5 Mei… | 6 mei '12 |
| Anton en Jeanet uit Axel | Bonjour Joop, Met verwondering en bewondering wordt… | 6 mei '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Wel knap hoor van Paul dat hij nog… | 6 mei '12 |
| Angelique, ronald en kids | Hoi Joop, wat fijn dat alles ook op een "rustdag"op… | 6 mei '12 |
| Remi | wat een verhalen om jaloers van te worden maar blijf… | 5 mei '12 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »