Reacties
Reacties 501 - 550 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Aurélie | Hello ! It was very nice to meet you. We had a great… | 31 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Allemaal duwtjes in de goede richting Joop. Natuurlijk… | 30 mei '12 |
| Caroline | Elke dag weer leuk om je verhaal te lezen en wat je… | 30 mei '12 |
| Lex en corrie | He Joop, zoals Robert al zei: opgeven is nu geen optie… | 30 mei '12 |
| Robert van Bambost | Kijk! Dan heeft die opmerking precies de uitwerking… | 30 mei '12 |
| Rudy en Georgette | Bonjour Joop, Ik vraag me ook af of je het in Sas… | 30 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, nu was jij degene die kon luisteren naar… | 30 mei '12 |
| Frank Cappaert | Joop Auros en Captieux gevonden maar Auros Le londeix… | 29 mei '12 |
| Mandy | He paps, toch wel gezellig he om met iemand op te… | 29 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Nou Joop wat een verhaal weer. Zwoegen, zweten, eten… | 29 mei '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Het gaat nu wel vlotjes geloof ik… | 29 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, als we je verhalen lezen, lijkt het net… | 28 mei '12 |
| Frank Cappaert | Joop WE weten niet altijd om iets zinnig te schrijven… | 28 mei '12 |
| Fam. Sijnesael | Hey ome Joop, Wat een afwisselende verhalen mochten… | 28 mei '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Volgens mij voel jij je een klein… | 28 mei '12 |
| Mandy | he paps, ik heb vandaag een hele dag op het strand… | 28 mei '12 |
| Lucie en John | Joop Gelukkig mooi weer, ook hier in het gorkumse… | 28 mei '12 |
| Lex en corrie | Hoi Joop, een lekker rustig aantal dagen zoals ik… | 28 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Je bent toch wel van plan om terug te komen he, of… | 28 mei '12 |
| Christa en co | Yoyo, Het lijkt vandaag wel of je op vakantie bent… | 27 mei '12 |
| Mandy | He papa, wat zul je geschrokken zijn, want met jou… | 26 mei '12 |
| Hanneke Bronwasser | Hoi Joop, Wat een verhaal weer, leuk hoor. Aan het… | 26 mei '12 |
| Melvin,Diana,Brian en Lotte | Ome Joop, volgens mij is de verkoop van peperspray… | 25 mei '12 |
| Wilma van Bambost | Hoi ome Joop, Weet je meteen waarom je altijd met… | 25 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Je maakt wat mee geloof ik vandaag!… | 25 mei '12 |
| Lex en corrie | Ha die Joop, ik ben er weer na een wat drukkere week… | 25 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Nou nou Joop, wat is erger, vrouwen of honden op je… | 25 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Jordy dacht ik doe het ff in het groot, hoeft je leesbril… | 24 mei '12 |
| Caroline | DAT HET VERHAAL KORT IS NIET ERG ALS ER MAAR IETS… | 24 mei '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, HAHAHAHAHA mijn ouders hebben gelijk,… | 24 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, het was dus duidelijk een advies met de… | 24 mei '12 |
| Lucie en John | joop Leuk stukje ,pas wel op he als je over dat dorpje… | 24 mei '12 |
| Natascha (zus van angelique) | groot gelijk hoor joop. lekker urust maar it en geniet… | 24 mei '12 |
| Lucie en John | Hoi Joop, Goed om te lezen dat ze zelfs in Frankrijk… | 23 mei '12 |
| Maurice Kindt | Beste Joop goed te lezen dat je weer stevig aan het… | 23 mei '12 |
| Mandy | he paps, je bent vroeg vandaag met je stukje. Ik ben… | 23 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, was nog vergeten vermelden dat Marie-José… | 23 mei '12 |
| Fam. Sijnesael | Hey ome Joop, Berg-/heuvelachtig gebied is altijd… | 23 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Ha die Joop, Kort verhaal??? Staat weer heel wat in… | 22 mei '12 |
| Caroline | he pa je krijgt hamster wangen | 22 mei '12 |
| Mandy | Heerlijk al die kazen en worsten. Lekker aan je tent… | 22 mei '12 |
| Hanny Jansen | die laatste alinea vond ik de mooiste! veel plezier… | 22 mei '12 |
| Angelique, ronald en kids | Hoi Joop, zo te lezen gaat het je weer goed af, en… | 22 mei '12 |
| Mandy | he pap, ma en ik zijn weer terug van de bruiloft van… | 21 mei '12 |
| Wilma van Bambost | Hallo ome Joop, Jammer dat mensen hun probleem jouw… | 21 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, bij de thuiskomst na onze stedentrip naar… | 21 mei '12 |
| Amber | Hej ome joop, Na een lange tijd weer eens een berichtje… | 21 mei '12 |
| Remi | Hallo joop Na weer en aantal verhalen te hebben gelezen… | 21 mei '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Iemand die snurkt, dat kan echt, echt,… | 21 mei '12 |
| Caroline | Gefeliciteerd met je 1000 km!! We zijn super trost… | 21 mei '12 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »