Reacties
Reacties 801 - 850 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mandy | Hieperde piep...hieperdepiep....de eerste mijlpaal… | 15 apr. '12 |
| Robert van Bambost | Hoi ome Joop, Ook vanuit Leerdam een felicitatie met… | 15 apr. '12 |
| Wil uit Den Haag | Nou Joop echt geweldig!!!!!!! De eerste mijlpaal heb… | 15 apr. '12 |
| Wilma van Bambost | Hey Joop, Gefeliciteerd met je eerste mijlpaal. Reims… | 15 apr. '12 |
| Fam. Sijnesael | De eerste mijlpaal is bereikt. Proficiat! Laat de… | 15 apr. '12 |
| Frank Cappaert | Hoi Joop Van harte proficiat met je eerste mijlpaal… | 15 apr. '12 |
| Natascha (zus van angelique) | joop, ik hoorde van angelique dat je gestart was.… | 15 apr. '12 |
| Angelique, ronald en kids | Joop, Proficiat met je 1e mijlpaal , we kijken uit… | 15 apr. '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Hopelijk heb je als je langs alle banlieu's… | 15 apr. '12 |
| Melvin,Diana,Brian en Lotte | Ome Joop, Weer een geweldig verhaal. Veel succes.… | 15 apr. '12 |
| Caroline | je eerste mijlpaal bereikt.op naar de volgende. vind… | 15 apr. '12 |
| Lex en corrie | Hoi Joop, alweer eigenwijs geweest. je moest toch… | 15 apr. '12 |
| Remi | Hoi Joop Aan de verhalen te lezen maak je het een… | 15 apr. '12 |
| Caroline | Hoi Joop Wat een pech toch weer dat je verkeerd ben… | 14 apr. '12 |
| Frank puylaert | Reims, in de romeinse tijd de hoofdsad van BELGICA… | 14 apr. '12 |
| Bennie Vermandel | Geweldig Joop, Je hebt volgens ons al een mooi ritme… | 14 apr. '12 |
| Angelique, ronald en kids | Joop, super gedaan, zo is de eerste week alweer bijna… | 14 apr. '12 |
| Mandy | He paps, zo te lezen aan de lengte van je verslag… | 14 apr. '12 |
| Wim en Corry | Eerst klagen dat je geen aandacht krijgt en je daarna… | 14 apr. '12 |
| W.Westbroek | Beste Joop Ik hoop dat het goed gaat met je lange… | 14 apr. '12 |
| Robert van Bambost | HAhahaha!!!!!!! Deze is nog erger dan het andere verslagje!… | 13 apr. '12 |
| Robert van Bambost | Ome Joop, Zet de autocorrect uit van je tablet! Er… | 13 apr. '12 |
| Wil uit Den Haag | Geweldig weer iets te vernemen van je. Gisteren Caroline… | 13 apr. '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Zo te lezen gaat ie lekker! Is je eigen… | 13 apr. '12 |
| Lucie en John | Joop Je bent nu net zo lag onderweg dan vorige keer… | 13 apr. '12 |
| Fam. Sijnesael | Een paar franse woorden tussendoor kunnen we wel hebben… | 13 apr. '12 |
| Fam. Sijnesael | Ja, ja, de verhalen komen langzaam los. 't Komt… | 13 apr. '12 |
| YANNICK | Hee opa veel succes hé | 12 apr. '12 |
| Marjolein de Vriend | Hoi Joop, Ik ga je tocht volgen. Knap dat je het weer… | 12 apr. '12 |
| Frank puylaert | Waarom werden die kerken gefortificieerd ? Protestant… | 12 apr. '12 |
| Sacha | hoe heette de zaak ???? misschien een "heren-cafe… | 12 apr. '12 |
| Sacha | lijkt me sexy, zo'n broek zonder kruis : ) maar… | 12 apr. '12 |
| Robert van Bambost | Klinkt erg gezellig! Maar niet heus... Ik hoop voor… | 11 apr. '12 |
| Wim en Corry | Wat is dat nu toch allemaal ? Horloge in de prullebak,… | 11 apr. '12 |
| Wil uit Den Haag | Heb je een mesje bij je Joop. Vast wel. Loop naar… | 11 apr. '12 |
| Lex en corrie | He Joop, goede voorbereiding! En dat voor een voormalig… | 11 apr. '12 |
| Sandra Claeijs | Hallo Joop, Heel veel succes en op het gemakje!!!… | 11 apr. '12 |
| Fam. Sijnesael | Hey ome Joop, 't Is toch niet te filmen hé?!… | 11 apr. '12 |
| Melvin,Diana,Brian en Lotte | Ome Joop, Wat goed van je dat je de reis toch weer… | 11 apr. '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Wie koopt zijn broek nu ook te klein,… | 11 apr. '12 |
| Daphne de Meij | Geweldig Joop dat je deze tocht weer hebt opgepakt!… | 11 apr. '12 |
| Mandy | Ha die pa, ook echt iets voor jou om te denken aan… | 11 apr. '12 |
| Caroline | Koop dan ook een goede regen broek die dan ook iets… | 11 apr. '12 |
| Marianne en eric | veel succes joop,maak er een mooie wandeltocht van,hoe… | 11 apr. '12 |
| Sacha | een batterijtje in je horloge kan wonderen doen :… | 11 apr. '12 |
| Remi | Hoi joop Wat is tijd als je lekker op stap bent geniet… | 11 apr. '12 |
| Frank puylaert | joop, ik volg je. succes Hoe zit dat met dat woud… | 10 apr. '12 |
| Johan Neve | Regen is altijd vervelend , maar een beetje bikkel… | 10 apr. '12 |
| Mandy | Nou pap iedereen leeft behoorlijk met je mee, zo te… | 10 apr. '12 |
| Mandy | Pap, misschien moest er gewoon een batterij in..... | 10 apr. '12 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »