24e wandeldag naar Besancon

1 juni 2014 - Besançon, Frankrijk

Het is vandaag een dag die je als triest en ook als blijdschap kunt benoemen. Ik zal het jullie uitleggen. Het is vandaag dat ik ben aangekomen op mijn eindbestemming, het zit er op. Volgend jaar een nieuwe route. Het is dus weer tijd om afscheid te nemen. Maar ook weer dat ik naar huis ga. 1 maand is voldoende ik zou zelf ook geen drie maanden meer kunnen of willen.
Maar laat ik eerst de wandeldag doornemen. Vandaag was een wandeldag zo het altijd zou moeten zijn. Alles door het veld, iets wat een wandelaar wilt. De organisatie VF had dit traject voortreffelijk uitgezet, als ik volgens het boekje had moeten lopen had ik het nooit gevonden. Een compliment voor deze franse organisatie. Ook het CH adres van gisteravond was voortreffelijk, wat een hartelijke vrouw ze zorgde voor ons als een kloek. Ik kan wel weer herhalen wat wij hebben gekregen, maar nee ik doe het niet.
Het is klaar en zo voel ik het ook. Ik ga thuis nog een eindstukje schrijven want nu lukt het mij niet ik snap het zelf niet helemaal. Ik heb weer genoten van al jullie reacties en dat is fijn. Sorry dat ik wat in mineur afsluit, maar het lukt mij niet om nu een vrolijk stukje te maken terwijl het vandaag juist zo'n fijne dag was. à demain

1. Christa en co:
    1 juni 2014
    Helaba ome Joop,
    Ik snap denk ik wel wat je nu voelt, van alles en nog wat en dan lukt schrijven niet. Wat ging dat weer snel zeg. Ik kan je één ding verzekeren; Het was weer genieten van je leuke, mooie en gevoelige verhalen! Bedankt dat we je weer even mochten mee volgen. Ga nu maar lekker naar huis om daar in ontspannen sfeer een mooi slot te schrijven. Ik kijk er al naar uit.
    Lieve groetjes, Christa
  2. Fam. Sijnesael:
    1 juni 2014
    Hoi ome Joop,
    Zo te lezen heeft de laatste wandeling van deze eerste periode heel wat los gemaakt. Heel begrijpelijk. Het zal zeker dubbel zijn om nu naar huis te gaan, maar hier in Sas wacht jou ongetwijfeld weer een warm welkom. Petje af voor je prestaties en de verslaglegging en tot gauw.
    Groetjes,
    Carmen
  3. Wil uit Den Haag:
    2 juni 2014
    Het was zeker genieten Joop van je prachtige verhalen en begrijp heel goed dat er weemoed is nu je reis ten einde is. Geweldig gedaan hoor en een dikke 10 plus.

Goede reis naar huis waar iedereen op je wacht die je lief en dierbaar zijn.

Groeten van uit Den Haag.
  4. Mandy:
    2 juni 2014
    Papsie....niet triest zijn...je hebt weer een pracht prestatie neergezet en iedereen heeft weer genoten van je verhalen. Wat is het snel gegaan. Tenminste voor ons dan toch. Komt misschien wel omdat wij het niet moeten lopen...haha. kom maar lekker terug naar huis, want voor mama heeft het wel lang genoeg geduurt al heeft ze er nooit over geklaagd. Alvast een dikke kus en tot dinsdag. Xxx
  5. Hanneke Bronwasser:
    2 juni 2014
    Geweldig gedaan Joop, we hebben genoten van je verhalen en wensen je een goede reis terug thuis,

Frits en Hanneke
  6. Jo-ann Trommelen:
    Hoi Joop,
    Al een aantal keer heb ik tegen Richard en Mandy verteld hoe ik kan genieten van uw verhalen. Fijn om te lezen dat het u goed is afgegaan tijdens uw wandeling. Ik wens u alvast een prettige thuiskomst en hoop snel uw verhalen eens van u te horen.

groetjes Eddy, Jo-ann en Justin
  7. Vera Hemelsoet.:
    2 juni 2014
    Dank je wel voor de mooie verhalen.
    ik heb ze met plezier gelezen.
    Goede reis terug.
    Vera Hemelsoet.