Reacties
Reacties 651 - 700 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Frank puylaert | goed lang rustg verhaal. Vermageren is alleen goed,… | 5 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Zo dat is inderdaad een prachtig lang verhaal. Je… | 5 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, evenals Erna, net terug van de dodenherdenking.… | 4 mei '12 |
| Erna Ranschaert | Bonjour Joop, Ik kijk iedere dag uit naar je verslag… | 4 mei '12 |
| Jos | OK | 4 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Laat het eten en drinken daar maar lekker… | 4 mei '12 |
| nancy | Ha die pa, ik zit hier nu even bij ma je stukje te… | 4 mei '12 |
| YANNICK | opa ik heb mei vakantie jippie, en je kaartje is binnen… | 4 mei '12 |
| Erwin lemmens | ik heb het eventjes op de kaart bekeken en je zit… | 4 mei '12 |
| Wim en Corry | Coq au vin of pain au vin, het is allemaal eten en… | 3 mei '12 |
| Frank Cappaert | Joop Pain au vin is een recept om brood te bakken… | 3 mei '12 |
| Christa en co | Yooooo, Pain au Vin = Wijnbrood. (wordt mij hier verteld)… | 3 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Je hebt/ had het helemaal goed wat pain au vin betekend.… | 3 mei '12 |
| Frank puylaert | Neen ! VIJFDUBBEL... " un homme averti, en vaut… | 3 mei '12 |
| Lex en corrie | Hoi Joop, met een volle maag lopen lijkt me niet al… | 3 mei '12 |
| Mandy | paps, wat een prachtige foto's. Zitten er wel… | 2 mei '12 |
| Frank puylaert | jij wordt=goed, word jij ook, maar alleen goed zonder… | 2 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Dat is inderdaad niet echt leuk als… | 2 mei '12 |
| Lex en corrie | Hoi Joop, weer een reactie uit Weert. Kaartlezen gaat… | 2 mei '12 |
| Wim en Corry | Zo heeft ieder zijn reden om de tocht naar Santiago… | 2 mei '12 |
| Benny en Christine Hemelsoet | We genieten elke keer van je prachtige verhalen, en… | 2 mei '12 |
| Annelies Platschorre | Goed te lezen, dat het je nu goed afgaat. Als ik het… | 2 mei '12 |
| Mandy | nou papa, geweldig om te lezen dat het je allemaal… | 2 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Net thuis van een vergadering en ik dacht nog gauw… | 1 mei '12 |
| Frank puylaert | je omgeving observeer je goed, vertel wat meer over… | 1 mei '12 |
| Frank puylaert | je vertelt een goed verhaal, goed afwisselend, zelfs… | 1 mei '12 |
| Wim en Corry | Dat was dus een flinke trip vandaag, door mooie natuur.… | 1 mei '12 |
| Fam. Sijnesael | Hey ome Joop, Zo te lezen gaat ie lekker daar. Goed… | 30 apr. '12 |
| Wim en Corry | Net terug van de rommelmarkt op het Keizer Karelplein.… | 30 apr. '12 |
| Hanny Jansen | dag Joop, je kent me niet en vice versa, maar ik vind… | 30 apr. '12 |
| Wil uit Den Haag | Zo zie je maar Joop er zijn feestgangers thuis. Ik… | 30 apr. '12 |
| Christa en co | Hé ome Joop, Ben blij dat ik je weer kan volgen!… | 30 apr. '12 |
| Mandy | he paps, nou ik heb je verhaal al gelezen, maar moest… | 30 apr. '12 |
| Robert van Bambost | Hoi ome Joop, Hier weinig feestgedruis hoor! Gera… | 30 apr. '12 |
| Wim en Corry | Net terug van een dinertje (aspergemenu) in de Zeeuwse… | 29 apr. '12 |
| Caroline | Leuk om weer even je verhaal te lezen hoe de dag is… | 29 apr. '12 |
| Lex en corrie | Jopieo, het is dat je op het eind vertelt dat het… | 29 apr. '12 |
| Wil uit Den Haag | Ik zou haast gaan denken bij het laatste wat je schrijft… | 29 apr. '12 |
| YANNICK | hee opa ik ben blij dat ik je weer zie. | 29 apr. '12 |
| YANNICK | opa weer een heel leuk verhaal. Heb gisteren lekker… | 29 apr. '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, gisteren niet gereageerd. We waren naar… | 29 apr. '12 |
| Wil uit Den Haag | Ha die Joop, weer heel wat opgeschoten door de modderpoelen.… | 28 apr. '12 |
| Mandy | He pap, heb je vanmiddag wel al gesproken en ik zal… | 28 apr. '12 |
| Caroline | Wat wordt je toch verwent door de twee dames uit Brugge… | 28 apr. '12 |
| Lex en corrie | Ha die Joop, proficiat met het behalen van weer een… | 28 apr. '12 |
| Willy v/d Bergen | Joop, Gefeliciteerd met je 2de mijlpaal hij gaat super,… | 28 apr. '12 |
| Mandy | papa, super goed van je. Ben een trotse dochter, maar… | 27 apr. '12 |
| Rob Mulder | Gefeliciteerd met het bereiken van de 2e mijlpaal.Lezen… | 27 apr. '12 |
| Melvin,Diana,Brian en Lotte | Ome Joop, Wat je misschien kan proberen is gewoon… | 27 apr. '12 |
| Wim en Corry | Jammer dat je vanavond de reacties niet kan lezen,… | 27 apr. '12 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »