Reacties
Reacties 551 - 600 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wil uit Den Haag | Nou, nou, nou. Hoe slecht kan je het treffen als pelgrim.… | 20 mei '12 |
| Mandy | He pap.....geen horloge, geen telefoon geen schone… | 20 mei '12 |
| Eric de roo | Hoi Joop, nou, je bent al een aardig eind zeg!. Wat… | 20 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Hopelijk is je diarree tegen morgen… | 20 mei '12 |
| Christa en co | Koekoek oompje, Je weet ondertussen toch ook wel dat… | 20 mei '12 |
| Lex en corrie | Jopie, idd mannen en 2 dingen tegelijk! Dat kunnen… | 20 mei '12 |
| Lucie en John | Joop Je weet toch dat mannen geen twee dingen tegelijk… | 20 mei '12 |
| Mandy | ha die oops! Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht… | 19 mei '12 |
| Hanneke Bronwasser | Hoi Joop, Gefeliciteerd, de eerste 1000 km zitten… | 19 mei '12 |
| Mandy | Paps, super gefeliciteerd met je 1000 km. Geweldig.… | 19 mei '12 |
| Magda Hemelsoet | Joop Van Harte met je duizendste km. Neem je tijd… | 19 mei '12 |
| Fam. Sijnesael | Hoi ome Joop, Je had weer het nodige te vertellen.… | 19 mei '12 |
| Annelies Platschorre | Beste Joop, Dikke proficiat met de 1000 km. Dat is… | 19 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Ha die Joop. Prachtig verhaal met al die belevenissen.… | 18 mei '12 |
| Lex en corrie | Hoi Joop, gefeliciteerd met de 1000st Km. Verschrikkelijk… | 18 mei '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Heb je dan zo zielig gekeken naar… | 18 mei '12 |
| huib | Joop, succes bij het verder lopen. Rustig aan dan… | 18 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | We zijn natuurlijk stik jaloers op het mooie weer… | 17 mei '12 |
| Mandy | he pap, lekker dat je weer vertrokken bent, dat voelt… | 16 mei '12 |
| Frank Cappaert | Joop we hebben het toch gevonden op de kaart het ligt… | 16 mei '12 |
| Robert van Bambost | Hi ome Joop, Doe slim en loop inderdaad niet meer… | 16 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Zo te lezen ben je weer vertrokken op… | 16 mei '12 |
| Lucie en John | Leuk Joop je bent weer aan de hobbel. Ik hoop dat… | 16 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, het doet ons goed om te kunnen lezen dat… | 16 mei '12 |
| Willy v/d Bergen | Joop, Doe het maar wat rustig aan totdat de heup zich… | 16 mei '12 |
| Lex en corrie | Joop, goed om te lezen dat je weer onderweg bent.… | 16 mei '12 |
| Carla Vermeend | Hoi Joop, dat klopt helemaal hoor wat je schrijft.… | 15 mei '12 |
| Magda Hemelsoet | Hoi Joop Prachtig verhaal van de schoenen voor jou… | 15 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Je broer heeft zijn huiswerk goed gedaan Joop ;-)… | 15 mei '12 |
| Christa en co | Helaba straatloper, Ik dacht dat je op weg was om… | 14 mei '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Het kan dus toch kloppen dat je je… | 14 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, een hoop te lezen vandaag. Als je vergeet… | 14 mei '12 |
| Robert van Bambost | Ome Joop, Wat raar van die schoenmaker! Hoop voor… | 14 mei '12 |
| Lex en corrie | Jopie, alles met de franse slag dus. Succes morgen… | 14 mei '12 |
| p van hecke | Joop Je weet ik ben niet zo'n schrijver maar… | 14 mei '12 |
| Willy v/d Bergen | Joop, Je begint goed op jezelf te letten een verstandig… | 14 mei '12 |
| Lex en corrie | Hoi Joop, geen "loopverhaal" maar daarom… | 14 mei '12 |
| Mandy | He pap, verstandig om nog een dagje rust te houden,… | 14 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Zat toevallig net achter de ordinateur te solliciteren… | 14 mei '12 |
| Jo Kok | Joop, Ik ken je niet maar wens je veel succes met… | 14 mei '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, had je ook weer geluk dat JP niet op zijn… | 13 mei '12 |
| Angelique, ronald en kids | Joop, je bent een bikkel!!!!! Goed naar je lichaam… | 13 mei '12 |
| Frank Cappaert | Joop ik ga je geen goede raad geven want die heb je… | 13 mei '12 |
| Wil uit Den Haag | Dat zijn goede berichten Joop. Verstand, gevoel, taaiheid,… | 13 mei '12 |
| Rudy en Georgette | Hoi Joop, We willen ons aansluiten bij alle goede… | 13 mei '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Wat lees ik nu? Je verstand eindelijk… | 13 mei '12 |
| Carla Vermeend | Sterkte Joop, misschien kom je Kees nog tegen. Hij… | 13 mei '12 |
| Fam. Sijnesael | Hey ome Joop, Gisterenavond waren Mandy en Yannick… | 13 mei '12 |
| Claudia Heijens | Hoi Joop, Neem goed je rust, en geniet ook van de… | 13 mei '12 |
| Maurice Kindt | Joop Ook vanuit Westdorpe wens ik je wat rust en hoop… | 13 mei '12 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »