La Coquille-Thiviers

19 mei 2012 - Thiviers, Frankrijk

Vertrokken uit la Coquille gelijk de natuur in. Lopend langs de bosrand en uitkijkend over een vallei waarin de meertjes zich spiegelen in de zon hoe mooi kan je het wensen. De gehele dag begeleid door koekoeksgezang. Zo wandel je door bos om daarna weer te worden geleid over wegen die Napoleon heeft aangelegd recht door het landschap. Op die manier kom je dan eindelijk aan in Thiviers. We hadden een plaats in een houten chalet op de gemeentelijke camping. De camping zelf was nog gesloten, dat was te zien. Het gras stond werkelijk een meter hoog. Na het dagelijks werk de stad in. Daar vond ik nog een mooie St. Jaques op de foto dus. Ook in de kerk vinden wij hem terug. Voor de rest valt er weinig te vertellen. Nou ja, in de avond sta ik te plassen en denk ik kan ook wel even bellen. Ik pak hem uit de zak en ik hoor plons de telefoon is verdronken. Ik leg hem te drogen enz. maar niets helpt hij blijft buiten bedrijf. De komende dagen geen bereik in Perigueux een nieuwe kopen. Zo is er bij mij al heel wat gesneuveld. Wij sluiten weer af a demain.

1. Christa en co:
    20 mei 2012
    Koekoek oompje,
    Je weet ondertussen toch ook wel dat een man maar 1 ding tegelijk kan doen! Plassen èn bellen, gaat dus niet, jij levert nogmaals het bewijs. ;) Hopelijk ben je weer snel bereikbaar, vooral voor tante Nancy. Succes met het zoeken naar een andere gsm.
    Toedeloetjes.
  2. Amber:
    21 mei 2012
    Hej ome joop,
    Na een lange tijd weer eens een berichtje van mij, tussen de eindexamens door. Tot nu toe gaan ze allemaal redelijk tot zeer goed. Wat je GSM betreft ik heb van horen zeggen dat je hem dan uit elkaar moet halen en hem een nachtje in een bakje met ongekookte rijst moet leggen, dat zou het water opnemen.

Groetjes en succes!
    Amber