Reacties
Reacties 951 - 1000 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Angelique, ronald en kids | hoi Joop, wat een tegenvaller met je achillespees,… | 29 apr. '11 |
| Caroline | hoi pa ik hoop dat het snel over gaat met je achillespees.… | 28 apr. '11 |
| Sacha | een achillespees blessure kan je lang last van hebben.… | 28 apr. '11 |
| Christa en co | Dat is geen goed nieuws over je achillespees, verwen… | 28 apr. '11 |
| Amber | Heej Ome Joop, Vervelend dat je achillespees niet… | 28 apr. '11 |
| Wil uit Den Haag | Gezelligheid hoort er ook bij Joop en dat geeft de… | 27 apr. '11 |
| Rudy en Georgette | Hallo Joop, we zijn iedere dag weer benieuwd naar… | 27 apr. '11 |
| Caroline | hoi opa hier is joep ik mis je. mama leest de verhalen… | 27 apr. '11 |
| Jan vd Werf | Hoi Joop, Natuurlijk te laat, maar even goed bedoeld… | 27 apr. '11 |
| nancy | hoi schat hier een berichtje van mij . ik lees je… | 27 apr. '11 |
| yannick | doe je best opa . liefs yannick | 27 apr. '11 |
| Sacha | misschien een nieuw lied voor de lamaketta's.… | 27 apr. '11 |
| Lex en corrie | Hallo Joop, had je iets anders verwacht in Belgie… | 27 apr. '11 |
| Christa en co | Belgen en hun omleidingen, volgens mij zijn ze daar… | 26 apr. '11 |
| Caroline | Zo te lezen wordt je nu al verwend door de mensen… | 26 apr. '11 |
| Robert van Bambost | Hoi ome Joop, Verstandig van je om de dagkilometers… | 26 apr. '11 |
| Angelique, ronald en kids | Hey Joop, je zag er prima fris uit op de foto van… | 26 apr. '11 |
| Wil uit Den Haag | Hallo Joop, Weer een mooie zonnige dag gehad, geweldig… | 26 apr. '11 |
| Erwin lemmens | Hee Joop, Blij dat je de weg vanuit Gent over die… | 26 apr. '11 |
| yannick | He pap, het verbaasd me niks dat je weer al had besloten… | 26 apr. '11 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, ik lees niets meer over de belading van… | 26 apr. '11 |
| Lucie en John | Joop, Wij hopen dat ook die paar dagen dat je nog… | 26 apr. '11 |
| Sacha | he joop, wat heb je gedronken in gent... een cola… | 26 apr. '11 |
| Sandra Claeijs | Hallo Joop, Ik hoorde van Mandy dat jij de tocht naar… | 26 apr. '11 |
| Willy v/d Bergen | Joop veel succes | 26 apr. '11 |
| Sabine Dellaert | Hé Joop. Hoorde zondag van Mandy op het strand dat… | 26 apr. '11 |
| Melvin,Diana,Brian en Lotte | Hey ome Joop, Zet hem op, we denken aan je. Veel succes… | 25 apr. '11 |
| yannick | he oops heel veel succes | 25 apr. '11 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, het deed ons goed om te zien dat er zoveel… | 25 apr. '11 |
| Christa en co | Yo Oompje, Je zag er ook uit als een uitgedroogde… | 25 apr. '11 |
| Remi | De trip is nu werkelijkheid geworden veel succes | 25 apr. '11 |
| Amber | Heej Ome Joop, Gelukkig dat de eerste kilometers zonder… | 25 apr. '11 |
| Angelique, ronald en kids | Hey Joop, geweldig, de kop is eraf, op naar de volgende… | 25 apr. '11 |
| Wendy De Buck-Kwisthout | Wat een reis, en wat leuk dat ik dat kan volgen vanachter… | 25 apr. '11 |
| Lex en corrie | Nogmaals heel veel succes en ondanks de strubbelingen… | 25 apr. '11 |
| JP | maandag 25 april. Joop est parti. Vanmorgen om 9 uur… | 25 apr. '11 |
| Robert van Bambost | Hey ome Joop, Heel veel succes en ik ga je zeker volgen… | 25 apr. '11 |
| yannick | he opa als je dit leest zit je in gent . Ik vond het… | 25 apr. '11 |
| Christa en co | Spannend!!! Nog 1 dag lekker genieten van je hele… | 23 apr. '11 |
| JP | Nou nou , weeral heel wat wijze woorden om op te slaan… | 23 apr. '11 |
| Daphne de Meij | Hallo Joop, Wat een uitdaging! Heel erg spannend.… | 23 apr. '11 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, de afgelopen week was je steeds in onze… | 22 apr. '11 |
| Frank Inghels | Joop, Prachtig, veel succes onderweg. Bij jou overheerst… | 21 apr. '11 |
| Fam. Sijnesael | Hoi ome Joop, Het leven is een aaneenschakeling van… | 19 apr. '11 |
| Sacha | He pap, we weten hoe belangrijk het voor je is en… | 17 apr. '11 |
| Remi | woorden schieten mij te kort maar in ieder geval veel… | 16 apr. '11 |
| Caroline | De dag dat je zal vertrekken is dan ook best bijzonder… | 16 apr. '11 |
| Lex en corrie | Joop, een man een man een woord een woord! Petje af.… | 16 apr. '11 |
| Wil uit Den Haag | Ik denk dat je wel weet dat ik hier grote bewondering… | 15 apr. '11 |
| JP | Merde wat zie ik hier, né'n nieve paster in… | 8 apr. '11 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »