Reacties

Reacties 151 - 200 van 1009

Naam Reactie Datum
Christa en co Hallo ome Joop, Laat het een troost zijn; Hier is… 8 mei '14
Hanny Jansen Flink stuk gelopen Joop! Ondanks wind en regen! Houd… 8 mei '14
W.Westbroek Beste Joop Ik wens je veel wandelplezier en lees je… 7 mei '14
Wil uit Den Haag Goede start gemaakt Joop. Van Nancy alles gehoord.… 7 mei '14
Marianne en eric het lopen is weer begonnen,en over een maand weer… 6 mei '14
Wim en Corry Gelijk op de eerste dag al een goede cadans gevonden.… 6 mei '14
Frank Cappaert Joop Veel succes en houd die jonge vent er in Gr Frank… 6 mei '14
Hanny Jansen Mooi dat je goed bent gearriveerd op de plek van waaruit… 6 mei '14
Mandy ha die pa, Super om te lezen dat de start goed is… 6 mei '14
Remi Alles weer een beetje op orde in Terneuzen ben nu… 6 mei '14
Lex en corrie de kop is er af. hopelijk krijg je beter weer dan… 6 mei '14
Lucie en John We wensen je een goede start Joop 6 mei '14
Christa en co Hoi ome Joop, En jawel hoor, we zijn weer vertrokken… 6 mei '14
Caroline Goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Nog… 6 mei '14
Fam. Sijnesael En vertrokken is 't ie. Good luck en geniet ervan! 6 mei '14
Patricia Vogel Succes toegewenst 6 mei '14
Willy v/d Bergen Joop heel veel succes en ik kijk al uit naar je mooie… 4 mei '14
Lucie en John Wij wensen je veel loopplezier en een goede reis toe. 3 mei '14
Lex en corrie Joop, zoals altijd kort en bondig: succes, geniet… 2 mei '14
Esther snoeck Een goede tocht en veel genietmomenten en heel mooi… 2 mei '14
Marianne en eric hallo joop,weer een spannende en mooie wandeltocht,en… 2 mei '14
Esther snoeck Een goede tocht en vooral veel genietmomenten, leuk… 2 mei '14
Rudy en Georgette Hoi Joop, Je gaat er weer aan beginnen , heel veel… 2 mei '14
Carlo Vind het geweldig wat je doet. Lijkt me heel mooi… 2 mei '14
Wim en Corry Hallo Joop, we wensen je een mooie en goede wandeltocht.… 2 mei '14
Melvin,Diana,Brian en Lotte Hoi Ome Joop, Heel veel succes,en we hopen dat het… 2 mei '14
Angelique, ronald en kids Hey Joop, je bent er alweer helemaal klaar voor. Geniet… 2 mei '14
Claudia Heijens Joop, Een goede reis weer, En veel succes! Claudia,… 2 mei '14
Hanny Jansen Een heel goede en inspirerende tocht gewenst Joop!… 2 mei '14
Wil uit Den Haag Dat komt mooi uit dat je dinsdag a.s. vertrekt. Dan… 1 mei '14
Hanneke Bronwasser We gaan je weer met veel plezier volgen. Goede reis!!! 1 mei '14
Christa en co Hallo ome Joop, Vanaf dinsdag zullen wij je zeker… 1 mei '14
Willy v/d Bergen Joop, Heel mooi dat je ons weer mee laat genieten… 5 apr. '14
Fam. Sijnesael Hoi ome Joop, Super. Je hebt de smaak blijkbaar goed… 4 apr. '14
Richard de Beule Joop, Succes met je tocht en wie weet kunnen we met… 3 apr. '14
Remi Hoi joop Terug een groote uitdaging wat Maurice zegd… 3 apr. '14
Marianne en eric spannend dat je weer de uitdaging aan gaat. Hopelijk… 2 apr. '14
Wim en Corry Hallo Joop, het zat er toch weer aan te komen hé.… 2 apr. '14
Rob Mulder Ben weer zeer benieuwd naar de avonturen die komen… 2 apr. '14
Wil uit Den Haag Wat gaaf Joop dat je weer een reis gaat maken. Ik… 1 apr. '14
Hanny Jansen Hé Joop wat ontzettend leuk dat je dit gaat doen!… 1 apr. '14
Maurice Kindt Joop Leuk dat je u reis weer wilt delen met de mensen… 1 apr. '14
Caroline De compostellaat en de schelp hebben een mooi plekje… 16 jul. '12
Lucie en John Joop Het wordt eentonig denk ik maar ook van ons bedankt… 13 jul. '12
Wim en Corry Hallo Joop, we hebben geweldig genoten van je reisverhalen.… 13 jul. '12
Marielle Beste pa van Mandy... Met veel plezier de verslagen… 12 jul. '12
Christa en co Hoi ome Joop, Joepie, nog een laatste verhaal om te… 12 jul. '12
Erwin lemmens hee joop ik wens je een heerlijke rustige acclimatisatie… 12 jul. '12
Rolanda adri We hebben je gevolgt, het is een hele prestatie, knap… 12 jul. '12
Rudy en Georgette Hee Joop, Gelukkig nog een laatste bericht, het was… 12 jul. '12

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...