Reacties
Reacties 151 - 200 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Christa en co | Hallo ome Joop, Laat het een troost zijn; Hier is… | 8 mei '14 |
| Hanny Jansen | Flink stuk gelopen Joop! Ondanks wind en regen! Houd… | 8 mei '14 |
| W.Westbroek | Beste Joop Ik wens je veel wandelplezier en lees je… | 7 mei '14 |
| Wil uit Den Haag | Goede start gemaakt Joop. Van Nancy alles gehoord.… | 7 mei '14 |
| Marianne en eric | het lopen is weer begonnen,en over een maand weer… | 6 mei '14 |
| Wim en Corry | Gelijk op de eerste dag al een goede cadans gevonden.… | 6 mei '14 |
| Frank Cappaert | Joop Veel succes en houd die jonge vent er in Gr Frank… | 6 mei '14 |
| Hanny Jansen | Mooi dat je goed bent gearriveerd op de plek van waaruit… | 6 mei '14 |
| Mandy | ha die pa, Super om te lezen dat de start goed is… | 6 mei '14 |
| Remi | Alles weer een beetje op orde in Terneuzen ben nu… | 6 mei '14 |
| Lex en corrie | de kop is er af. hopelijk krijg je beter weer dan… | 6 mei '14 |
| Lucie en John | We wensen je een goede start Joop | 6 mei '14 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, En jawel hoor, we zijn weer vertrokken… | 6 mei '14 |
| Caroline | Goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Nog… | 6 mei '14 |
| Fam. Sijnesael | En vertrokken is 't ie. Good luck en geniet ervan! | 6 mei '14 |
| Patricia Vogel | Succes toegewenst | 6 mei '14 |
| Willy v/d Bergen | Joop heel veel succes en ik kijk al uit naar je mooie… | 4 mei '14 |
| Lucie en John | Wij wensen je veel loopplezier en een goede reis toe. | 3 mei '14 |
| Lex en corrie | Joop, zoals altijd kort en bondig: succes, geniet… | 2 mei '14 |
| Esther snoeck | Een goede tocht en veel genietmomenten en heel mooi… | 2 mei '14 |
| Marianne en eric | hallo joop,weer een spannende en mooie wandeltocht,en… | 2 mei '14 |
| Esther snoeck | Een goede tocht en vooral veel genietmomenten, leuk… | 2 mei '14 |
| Rudy en Georgette | Hoi Joop, Je gaat er weer aan beginnen , heel veel… | 2 mei '14 |
| Carlo | Vind het geweldig wat je doet. Lijkt me heel mooi… | 2 mei '14 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, we wensen je een mooie en goede wandeltocht.… | 2 mei '14 |
| Melvin,Diana,Brian en Lotte | Hoi Ome Joop, Heel veel succes,en we hopen dat het… | 2 mei '14 |
| Angelique, ronald en kids | Hey Joop, je bent er alweer helemaal klaar voor. Geniet… | 2 mei '14 |
| Claudia Heijens | Joop, Een goede reis weer, En veel succes! Claudia,… | 2 mei '14 |
| Hanny Jansen | Een heel goede en inspirerende tocht gewenst Joop!… | 2 mei '14 |
| Wil uit Den Haag | Dat komt mooi uit dat je dinsdag a.s. vertrekt. Dan… | 1 mei '14 |
| Hanneke Bronwasser | We gaan je weer met veel plezier volgen. Goede reis!!! | 1 mei '14 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Vanaf dinsdag zullen wij je zeker… | 1 mei '14 |
| Willy v/d Bergen | Joop, Heel mooi dat je ons weer mee laat genieten… | 5 apr. '14 |
| Fam. Sijnesael | Hoi ome Joop, Super. Je hebt de smaak blijkbaar goed… | 4 apr. '14 |
| Richard de Beule | Joop, Succes met je tocht en wie weet kunnen we met… | 3 apr. '14 |
| Remi | Hoi joop Terug een groote uitdaging wat Maurice zegd… | 3 apr. '14 |
| Marianne en eric | spannend dat je weer de uitdaging aan gaat. Hopelijk… | 2 apr. '14 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, het zat er toch weer aan te komen hé.… | 2 apr. '14 |
| Rob Mulder | Ben weer zeer benieuwd naar de avonturen die komen… | 2 apr. '14 |
| Wil uit Den Haag | Wat gaaf Joop dat je weer een reis gaat maken. Ik… | 1 apr. '14 |
| Hanny Jansen | Hé Joop wat ontzettend leuk dat je dit gaat doen!… | 1 apr. '14 |
| Maurice Kindt | Joop Leuk dat je u reis weer wilt delen met de mensen… | 1 apr. '14 |
| Caroline | De compostellaat en de schelp hebben een mooi plekje… | 16 jul. '12 |
| Lucie en John | Joop Het wordt eentonig denk ik maar ook van ons bedankt… | 13 jul. '12 |
| Wim en Corry | Hallo Joop, we hebben geweldig genoten van je reisverhalen.… | 13 jul. '12 |
| Marielle | Beste pa van Mandy... Met veel plezier de verslagen… | 12 jul. '12 |
| Christa en co | Hoi ome Joop, Joepie, nog een laatste verhaal om te… | 12 jul. '12 |
| Erwin lemmens | hee joop ik wens je een heerlijke rustige acclimatisatie… | 12 jul. '12 |
| Rolanda adri | We hebben je gevolgt, het is een hele prestatie, knap… | 12 jul. '12 |
| Rudy en Georgette | Hee Joop, Gelukkig nog een laatste bericht, het was… | 12 jul. '12 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »