Reacties
Reacties 201 - 250 van 1009
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marianne en eric | Wij hebben genoten van je verhalen tijdens je reis,het… | 12 jul. '12 |
| Robert van Bambost | Net je laatste verhaal gelezen en ik besef nu dat… | 12 jul. '12 |
| Lex en corrie | Joop, het was geweldig om je te mogen "volgen"!!… | 12 jul. '12 |
| Mandy | Zit je verhaal te lezen met op de achter grond het… | 12 jul. '12 |
| YANNICK | hee opa dikke kus van mij en ook saluut!! | 12 jul. '12 |
| Sacha | he joop, zolang je 's nachts niet naast je bed… | 12 jul. '12 |
| Richard de Beule | Joop, Dik mijn pet af voor hetgeen je hebt gepresteerd.… | 11 jul. '12 |
| Angelique, ronald en kids | Hoi Joop, vanuit een warm bourg d'oisans wensen… | 9 jul. '12 |
| Marianne en eric | In een woord geweldig,wat een bijzondere prestatie… | 9 jul. '12 |
| Riet bogaert | Hallo Joop, Wat een prestatie!!!! Een hele dikke proficiat… | 9 jul. '12 |
| Vera en Ivan | Hoi Joop Echt waar een dikke pluim en diep respect… | 8 jul. '12 |
| Annelies Platschorre | Proficiat Joop. Een geweldige prestatie. Annelies… | 8 jul. '12 |
| YANNICK | hee ooops ik kijk uit naar woensdag. Hele hele dikke… | 8 jul. '12 |
| Hanneke Bronwasser | Hoi Joop, Vanmorgen je verslag gelezen van je aankomst… | 8 jul. '12 |
| Remi | proficiat Joop geniet nu maar van die paar dagen in… | 8 jul. '12 |
| Willy v/d Bergen | Hoi Joop, Je hebt het gehaald van harte PROFICIAT!!!!!… | 8 jul. '12 |
| Lex en corrie | Hola Joop, idd even uitblazen en niets doen is nu… | 8 jul. '12 |
| Wil uit Den Haag | Fijn dat je je zielsverwanten hebt ontmoet en jullie… | 8 jul. '12 |
| Eric de roo | Hallo Joop, Van harte gefeliciteerd met je prestatie,… | 8 jul. '12 |
| Mandy | He paps, ook voor jou wel speciaal om de andere pelgrims… | 8 jul. '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Toch wel fijn om vandaag nog eens… | 8 jul. '12 |
| Walter Verstraeten | Hallo Joop, Ik heb de laatste maanden regelmatig je… | 8 jul. '12 |
| Claudia Heijens | Joop, Proficiat, Wat een prestatie, je kunt er trots… | 8 jul. '12 |
| Maurice Kindt | Joop Proficiat, een tocht waarvan je nog lang het… | 8 jul. '12 |
| Caroline | YES JE BENT ER !!!!!!!!! Zo trost zijn we op je. We… | 8 jul. '12 |
| Melvin,Diana,Brian en Lotte | Hallo Ome Joop, Echt super gedaan, proficiat !!!!!… | 7 jul. '12 |
| Amber | Hej ome Joop, Super goed gedaan! Ik vind.het echt… | 7 jul. '12 |
| Rudy en Georgette | Hoi Joop, Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie,het… | 7 jul. '12 |
| Robert van Bambost | Hoi Ome Joop, Wat een prestatie met ook nog het gewenste… | 7 jul. '12 |
| Wil uit Den Haag | Lieve Joop, Op dit moment lopen de tranen over mijn… | 7 jul. '12 |
| Corina allonsius | Joop, van harte gefeliciteerd! Een prestatie om trots… | 7 jul. '12 |
| Benny en Christine Hemelsoet | Gefeliciteerd, we hebben heel veel respect voor je.… | 7 jul. '12 |
| Mandy | Tranen over m'n wangen....zo trots op m'n… | 7 jul. '12 |
| Hanny Jansen | dag Joop, Bedankt voor je verhalen waar ik het laatste… | 7 jul. '12 |
| Snoeckjes | Hallo Joop, Geweldige prestatie, we zijn allen zeer… | 7 jul. '12 |
| Peter | Joop In een woord fantatisch dat het je gelukt is.… | 7 jul. '12 |
| Fam. Sijnesael | Hey nonkel, Een hele dikke proficiat, ofwel chapeau… | 7 jul. '12 |
| Christa en co | Hallo ome Joop, Yes!! Je hebt het gehaald. Gefeliciteerd… | 7 jul. '12 |
| Wim en Corry | Hola Joop, fantastisch, een geweldige prestatie. In… | 7 jul. '12 |
| Lucie en John | He KANJER, Van harte gefeliciteerd met deze prachtige… | 7 jul. '12 |
| Lex en corrie | Hola Joop, we hebben alsnog een europees kampioen… | 7 jul. '12 |
| Maurice Kindt | Beste Joop Proficiat, het laatste stukje zal geen… | 7 jul. '12 |
| Claudia Heijens | Joop Veel succes vandaag met de laatste kilometers,… | 7 jul. '12 |
| Bernard Willems | Wierook, Joop! proficiat! | 6 jul. '12 |
| Wil uit Den Haag | Er is even iets fout gegaan met de PC Joop. Bij de… | 6 jul. '12 |
| Wil uit Den Haag | GELUKKIG je bent weer uitgetreden! HIHI Wist ik wel… | 6 jul. '12 |
| Wil uit Den Haag | ha die pa ik ben in den haag en zit je bericht te… | 6 jul. '12 |
| JP | Iemand vertrekt uit Sas en gaat een tocht doen van… | 6 jul. '12 |
| Frank Cappaert | Hoi Joop Morgen je triomf tocht hartdstikke goed gedaan… | 6 jul. '12 |
| Wim en Corry | Hola Joop, na je snuffelstage bij de paters toch weer… | 6 jul. '12 |

- Elfriede Simon: Hallo, Joop, you remember…
- Rob Mulder: Hartelijk dank voor de verhalen,ik…
- Vera Hemelsoet.: Dank je wel.
- Caroline: Super foto!
- Lex en corrie: nogmaals bedankt voor de…
Alle reacties »