een pelgrim

25 april 2012 - Cravant, Frankrijk

Daar ik hoorde dat er een pelgrim aankomt om 20.00 uur, heb ik gelijk boodschappen gedaan voor twee. Twee flessen wijn, ravioli, een salade, kaas en een snackje na. Nu hoop ik maar dat hij het waardeert. We zullen zien wie het is maar dat rapporteer ik morgen weer wel. Zo vang je elkaar op als je daar wetende van bent. Dit is voor mij het echte pelgrim gevoel.
Het blijkt aan de reacties te zien dat sommige mensen denken dat ik hun berichten niet zou zien laat ik stellen dat dit niet zo is. Alleen is het mij onmogelijk om op ieder bericht te reageren. Behalve wanneer iemand een directe vraag stelt zal ik daarop reageren. Daarom blijf reageren. Ik geniet hier enorm van. Ik zit vanavond met Huib die ik abusievelijk Hans doopte. Dit was de persoon die ik in Troyes leerde kennen. Wim in mijn taagebruik gebruik ik soms de meervouds vorm daarom enige verwarring, ik loop nog steeds alleen. Alhoewel het is ik en mezelf, toch met zijn tweeen maar daarvoor moet je alleen lopen om dat te begrijpen. Ik sluit nu of er moeten nog vragen worden gesteld.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rudy en Georgette:
    Hoi Joop,
    Dat ziet er lekker en gezellig uit,we zullen het morgen horen (lezen) hoe het geweest is.

Groetjes, Georgette en Rudy
  2. Caroline:
    25 april 2012
    Het is geen vraag maar een wens(je).
    maak even een foto van jezelf en zet die er op zodat ik je even kan zien..;-)

kus Jordy
  3. Amber:
    Heej Ome Joop,

Je loopt zoiezo nooit alleen, want je loopt met een doel, en dat draag je bij je. Gezellig dat je vanavond met z'n 2en kon eten.
    Succes morgen. Op de ontvelde tenen enz. na, nog geen blessures?

xx amber
  4. Wil uit Den Haag:
    25 april 2012
    Nou Joop eerst maar alle 3 de verslagen gelezen en nu maar reageren. Wat een verhalen en wat voor verhalen. Je maakt heel wat mee en dat maakt het leuk. Ik denk dat je met je boodschappen doen meer kwijt bent dan je overnachting;-) Of had je gelezen dat het eind van de maand is en de euries weer binnen stromen. Haha, geniet er maar van en mocht het nodig zijn ga ik wel met de collecte rond. Je had mijn plu wel mogen lenen ik heb er 1 die windkracht 10 aan kan, maar ja een beetje ver om die ff af te geven. Maar iemand anders deed ook nog een goede suggestie. Wat het weer betreft gaan wij de goede kant op want het wordt hier het weekend echt lente, dus hopen dat het zakt naar het zuiden. Ik zag de berichtjes van onze kleinzoons en dat moet je vleugeltjes geven. En ook van je andere kleinzoon. Echt toppie!!!! Geniet ervan Joop. Oja, je lyrisch verhaal over de zeeuwse paarden en de zeeuwe klei is wel heel toepasselijk. Dat kan alleen een echte zeeuw dichten en wel zonder z'n hemd op te lichten.
    Het land dat fier zijn zonen prijst. En ons met trots de namen wijst. Van BESTE JOOP en Joost de Moor. Die klinken zullen 'd eeuwen door. Ik stop anders denk m'n dochter dat ik een paar glaasjes op heb;-)

Groetjes uit Den Haag.
  5. Mandy:
    26 april 2012
    Ik plaats regelmatig je verhalen op facebook en heel veel mensen vinden het fantastisch wat je doet. Ze zullen je niet allemaal persoonlijk succes wensen maar via mij laten ze weten dat ze het geweldig vinden. Dus je ziet het mensen leven echt met jou en ons mee....
    kus mandy