le Quesnoy

8 april 2012 - Le Quesnoy, Frankrijk

Ik ben weer daar waar ik vorig jaar gestopt was. Er is niks veranderd. Ik schrijf dit bericht op mijn tablet, als dit maar goed gaat. Ondertussen heb ik jullie berichten gelezen, heerlijk. Ik zit in hotel Terminus prima opvang. Even kort de dag doornemen. Vanmorgen om 11.00 uur zijn wij op pad gegaan en bij aankomst wat punten aangewezen waar ik vorig jaar gezeten,gelegen en gegeten heb. Daarna met zijn allen wat gegeten, naar het hotel en de rugzak opgeborgen. Na nog een drankje was het afscheid daar, altijd weer een vervelend moment. Na veel gezwaai en een traan verdwenen ze in de verte. Wat later op de dag gevraagd of ze Wifi hebben en zie hier het resultaat. Kan ik mij toch even bezighouden. Zo vordert de avond. Dit is dus mijn eerste bericht via mijn tablet ik moet zeggen niet altijd makkelijk. Maar ik ben er mee bezig. Tot morgen.
Aan iedereen de groeten en ik denk ook aan jullie.

1. Ron:
    8 april 2012
    Ook ik heb trouw je berichten gelezen over je vorderingen tot in mei 2011. Eigenlijk had ik nu ook onderweg willen zijn maar door omstandigheden stel ik dat nog even uit.
    Veel succes,
    Ron
  2. JP:
    9 april 2012
    Fijn om te horen dat je de moderne techniek ter hand hebt genomen.
    Gisterenochtend aan de Paasbrunch hebben we het over je vertrek gehad. Had er weer graag bijgeweest om je uit te zwaaien , maar ja kan niet alles hebben.
    Let op je lijf en stop de pijntjes niet weg !
    Ik ben niet van plan om je deze keer weer ergens op te pikken.

Ik volg je van dag tot dag.

Bon Caminno...
  3. Wim en Corry:
    9 april 2012
    Als het weer zich gedraagt zoals hier, lijkt het me prima wandelweer. Niet te warm en droog. We hopen dat het goed gaat in de kuiten.
  4. p van hecke:
    hoi Joop
    we wensen je een prima wandeling toe zonder problemen
    we lopen met je mee in gedachten,
    veel loop plezier groetjes peter moni.
  5. Sabine Dellaert:
    Hé Joop,

Ik hoorde dit weekend dat je weer terug aan je tocht begonnen bent. Vind het leuk dat ik je berichten ook weer dagelijks kan volgen. Ik wens je een hele plezierige wandeling toe.

Heel erg veel succes!

Groetjes uit een regenachtig Westdorpe,